Rólunk

A Photel Zrt. ügyfélkapcsolati és ügyfélszolgálati megoldásokat nyújtó dinamikusan fejlődő cég, mely szakterületén a vezető vállalatok egyike, Közép-Kelet Európa szívében, Budapesten működik.

A Photel olyan üzleti világot szeretne építeni, ahol a legkifinomultabb technika nyújt alapot a fogyasztókkal való emberi, jó hangulatú és hatékony kapcsolattartáshoz.

Csapata több mint 10 éves nemzetközi tapasztalattal rendelkezik. Szerénytelenség nélkül állíthatjuk, hogy munkánk – többek között a folyamatos újításoknak köszönhetően – világszínvonalú. A csapat kifejlesztette az Üzleti Folyamat Újítás módszerét, melynek lényege az üzleti folyamatok felmérése és fejlesztése annak érdekében, hogy az Ügyfél Élmény Életciklus még tökéletesebblegyen.

A Photel segít értelmes és eredményes párbeszédet kialakítani a márkák és ügyfeleik között. Növeli a kapcsolattartás hatékonyságát, fokozza az ügyfelek elégedettségét és csökkenti a költségeket.

Kiváló együttműködést kínál Partnereinek: a Photel lelkes csapata úgy működik együtt Önökkel, mint egy „belső részleg”. Az ügyfélélmény folyamatos növekedését tartják a legjelentősebb sikernek. Titkuk saját embereikben rejlik, szenvedélyes csapatukban, melynek tagjai minden pillanatban azon dolgoznak, hogy az Önök ügyfelei elégedettek legyenek.

Contact Centerük több mint 10 nyelven képes kiszolgálni Partnerei ügyfeleit. A Photel Európa 100 leggyorsabban növekvő kis- és középvállalata között található, valamint szerepel az Európai Üzleti Díjra jelölt vállalatok között is.